Tuesday, July 2, 2019

هزینه اصلاح طرح لبخند در ایران


اصلاح طرح لبخند برای طراحی لبخند زیبا صورت می گیرد. برای داشتن تعاملات اجتماعی مثبت در دنیای امروزی داشتن لبخندی زیبا اصل اساسی و مهم است.
عوارض اصلاح طرح لبخند
اصلاح طرح لبخند اگر با مشورت دندانپزشک متخصص انجام شود عوارض جدی ندارد. برخی از دندانپزشکان با انجام کارهای غیر اصولی باعث از بین رفتن مینای دندان بیمار و تغییر رنگ دندان های وی می شوند اما با انجام کارهای اصولی، این عمل تنها باعث زیبایی دندان ها شده و دوران نقاهت زیادی ندارد.
اصلاح طرح لبخند لثه ای
گاهی اوقات لثه افراد در هنگام لبخند زدن نمایان می شود که به این حالت لبخند لثه ای می گویند. لبخند لثه‌ای به لبخندی می گویند که در هنگام لبخند زدن  بیشتر از سه یا چهار میلی‌متر از لثه نمایان می شود.
این افراد به دلیل مشکلی که دارند سعی می کنند نخندند یا با دهان بسته بخندند که این امر باعث کاهش اعتماد به نفس در این افراد می شود. امروزه با پیشرفت علم، و فناوری های جدید می توان مشکل لبخند لثه ای را 
برطرف نمود.

برای کاشت ایمپلنت دندان باید بدانید یک متخصص خوب در این زمینه چه ویژگی هایی باید داشته باشد در ادامه مطلب سعی کرده ایم تا ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت را برای شما ذکر کنیم پس با ما همراه باشید
متخصص ایمپلنت باید تخصص دندانپزشکی داشته باشد و علاوه بر آن،  در زمینه مهارت‌های جراحی دندانپزشکی و به خصوص کاشت ایمپلنت دندان دوره های تخصصی مختلفی را دیده باشد و با موفقیت گذرانده باشد.
یک متخصص ایمپلنت خوب باید تجربه کافی و سابقه کاری در زمینه کاشت ایمپلنت دندان داشته باشد. هر چه تعداد ایمپلنت‌ هایی که متخصص ایمپلنت دندان می‌کارد بیشتر باشد، تجربه، مهارت و دانش او بیشتر می‌شود.
متخصص ایمپلنت دندان باید زمان کافی برای روشن کردن مراحل درمان، توضیح دادن در رابطه با تمامی معایب و مزایای تصمیم ‌گیری‌های مختلف درمانی ایمپلنت دندان برای بیمار خود بگذارد.
متخصص ایمپلنت باید تمام معاینات اولیه دندان را برای بیمار خود انجام دهد.
متخصص ایمپلنت تهران ، باید ایمپلنت‌های زیادی در دسترس داشته باشد.
متخصص ایمپلنت باید تکنولوژی‌های جدید نظیر عکس پرتوی ایکس دیجیتالی و... را در اختیار داشته باشد.
خط لبخند دندان چیست؟
در وضعیت طبیعی، دو دندان پیشین وسطی بالا باید کمی ‌بلندتر از دندان‌های پیشین کناری باشند تا به فرد، ظاهری جوان ببخشند. این دندان‌ها هم‌ اندازه دندان‌ های نیش هستند. "خط لبخند" یک خط فرضی است که از لبه دندان‌های جلوی فک بالا می‌گذرد و با لبه فوقانی لب پایین موازی است. اگر این خط به سمت پایین انحنا داشته باشد، لبخند فرد حالت جوان پیدا می‌کند، ولی اگر صاف باشد، نشان‌دهنده سایش دندان‌ها و بالا رفتن سن است.
داشتن دندان هایی زیبا، مرتب و به ردیف می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس درتعاملات اجتماعی و تاثیر گذاری مثبت روی افراد دیگر شود. هزینه اصلاح طرح لبخند براساس مشکل دندان‌های ما، متفاوت است. اما با توجه به زیبایی بی‌حد و اندازه‌ای که دریافت می‌کنیم، هر هزینه ای در مقابل آن ناچیز است.

No comments:

Post a Comment