Sunday, July 14, 2019

همه چیز درباره بوتاکس درمانی

بوتاکس درمانی، یکی از شیوه های جدید برای درمان بسیاری از بیماری ها است. تزریق بوتاکس کاربردهای زیادی دارد که سرعت درمان بسیاری از بیماری ها را بهبود بخشیده است.

بوتاکس، ماده ای سمی است که وظیفه اصلی آن، فلج کردن عضله ناحیه تحت درمان است. این ناحیه می تواند پلک، دور چشم، گونه، پیشانی، واژن، فیشر، زیر بغل و ... است.

تزریق بوتاکس در هر یک از نواحی می تواند به درمان یکی سری از بیماری ها کمک کند.

هر چند تزریق بوتاکس می تواند عوارضی نیز داشته باشد، از جمله افتادگی پلک بعد از بوتاکس ، قرمزی، تورم، و .... اما باید بدانید این عوارض مقطعی است و پس از چند روز از بین می رود.

کاربردهای درمانی بوتاکس

درمان تعرق بیش از حد

یکی از کاربردهای درمانی بوتاکس، تزریق بوتاکس به زیر بغل برای درمان تعرق بیش از حد است. ماده بوتاکس، غدد عرق زیر بغل را غیر فعال کرده و از عرق کردن زیاد فرد جلوگیری می کند.

درمان واژینیموس با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس به واژن علاوه بر اهداف زیبایی و جوانسازی واژن برای درمان واژینیموس و آندومتریوز نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

همانطور که می دانید، انجام حرکات کگل، یکی از درمان های کاربردی برای انقباضات واژن است. اما تزریق بوتاکس واژن می تواند در مدت کمتری به درمان این مشکل بپردازد.

همچنین برخی از پزشکان متخصص بیماری های زنان، از تزریق بوتاکس برای درمان آندومتریوز نیز استفاده می کنند.

درمان فیشر با بوتاکس

فیشر یا شقاق یک بیماری دردناک است که در ناحیه مقعد رخ می دهد و سوزش و درد بسیاری را در این ناحیه ایجاد می کند. در گذشته از جراحی و پس از آن، از لیزر برای درمان شقاق استفاده می شده است. اما امروز، با تزریق بوتاکس، درمان فیشر در مدت زمان اندکی و با درصد احتمال بهبودی بالاتری قابل انجام است.
پوست پدیا ، مرجع سلامتی و زیبایی پوست و مو

No comments:

Post a Comment