Sunday, December 1, 2019

روش های اصلاح فرم طبیعی لب

ژل ژوویدرم یکی از انواع فیلر تزریقی در صورت و لب است. این ژل بر مبنای هیالورونیک اسید است و از این به نسبت ژل های دیگر حساسیت کمتری دارد. از تزریق ژل ژوویدرم برای کاهش چین و چروک های پوست و همچنین برجسته سازی لب و گونه استفاده می شود.
ماده هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن انسان وجود داشته و به آب رسانی پوست کمک می کند. افزایش سن، موجب کاهش این ژل در بدن می شود و از این رو، نیاز به تزریق ژل هیالورونیک اسید در سنین بالا بیشتر دیده می شود.
ماندگاری ژل ژوویدرم
ژل ژوویدرم انواع مختلفی دارد. از جمله آن می توان به Juvederm Voluma XC، Juvederm XC و Juvederm Vollure XC اشاره کرد. بسته به نوع ژل ژوویدرم و محل تزریق، ماندگاری آن ها نیز بین 6 ماه الی 2 سال مختلف است. ژل Juvederm Voluma XC بیشترین ماندگاری را دارد که تا 2 سال نیز می رسد.
بهترین دکتر تزریق ژل ژوویدرم
انتخاب دکتر، تا حد زیادی به انتظارات شما از نتایج تزریق ژل بستگی دارد. بر اساس تازه ترین استانداردهای جهانی، بهترین دکتر تزریق ژل کسی است که بتواند فرم طبیعی لب شما را اصلاح کرده و از تزریق ژل لب عروسکی پرهیز کند. اما در صورتی که شما می خواهید لب های برجسته و غیر طبیعی داشته باشید، مسلماً این دکتر برای شما مناسب نیست.
در تزریق 1سی سی ژل لب ژوویدرم، به طور معمول برای حفظ ظاهر نرمال، این واحد ژل طی دو جلسه انجام می شود.
یک روش بهتر برای زیبایی طبیعی
نچرال بیوتی یا زیبایی طبیعی، چالشی است که در سالیان گذشته بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در بسیاری از موارد این افراد نیستند که دارای ظاهری طبیعی و زیبا هستند، بلکه روش زیبایی انتخابی آنها به صورتی است که تنها به رفع معایب ظاهری آنها می پردازد و از مصنوعی شدن چهره آن ها جلوگیری می کند.
یکی از این روش ها، تزریق ژل پروفایلو است. اصلاح فرم طبیعی لب با ژل پروفایلو هیچگونه درد و ناراحتی ایجاد نمی کند و تنها باید دقت داشته باشید که تحت نظر یک مشاور پوست و زیبایی این کار را انجام دهید.
عوارض تزریق ژل ژوویدرم در لب
به طور کلی تزریق ژل می تواند شامل برخی عوارض کوتاه مدت و گذرا نظیر قرمزی، کبودی، ورم و ... شود. خبر خوب این است که این عوارض نهایتاً پس از یک هفته از بین می رود و با انجام کمپرس سرد طی این مدت، شما می توانید، عوارض بعد از تزریق ژل لب را به حداقل برسانید.
هزینه تزریق ژل ژوویدرم
هزینه تزریق ژل لب ژوویدرم بر اساس نوع ژل به کار رفته و مهارت پزشک و انتظارات شما ممکن است تغییر کند. از آنجایی که نوسانات قیمت ارز در کشور زیاد است، شما باید قبل از مراجعه برای تزریق ژل، قیمت آن را از کلینیک پوست خود جویا شوید.
پوست پدیا ، مرجع مشاوره پوست و مو و زیبایی

No comments:

Post a Comment