Monday, April 20, 2020

برای درد قفسه سينه ناشي از معده چه راهکارهایی وجود دارد؟

در حالی که خیلی از افراد درد قفسه سینه را در نتیجه حملات قلبی می دانند، اما درد در ناحیه قفسه سینه به دلایل متعددی می تواند اتفاق افتد. در این مطلب راهکارهای خانگی برای درمان درد قفسه سینه به شما پیشنهاد می شود.

 راهکارهای خانگی جهت درمان درد قفسه سینه

همان طور که گفتیم درد قفسه سینه در خیلی از مواقع ناشی از معده است. برای درمان  درد قفسه سينه ناشي از معده راهکارهای زیر را پیشنها د می کنیم:

 درمان درد قفسه سينه با بادام

میل کردن  چند عدد بادام یا نوشیدن یک لیوان شیر بادام درشرایطی که ریفلاکس اسید معده عامل دردهای سینه باشد، بسیار مؤثر است. 

سیر در درمان درد قفسه سینه



سیر راهکار دردهای قفسه سینه است. شما می‌توانید میخک و دو حبه سیر خرد شده را با یک لیوان شیر گرم ترکیب کرده و مصرف نمایید. تحقیقات نشان داده است سیر در درمان بیماری های قلبی و کاهش رسوب در داخل عروق نقش موثری دارد.

درمان گرفتگی قفسه سینه با کیسه یخ

یکی از عوامل اصلی احساس درد در قفسه سینه، گرفتگی عضلات  قفسه سینه است. می‌توان  با کیسه یخ تا حد خوبی آن را درمان کرد.

درمان گرفتگی سینه با نوشیدنی های داغ

نوشیدنی‌های گرم علاوه بر کمک در هضم غذا، می‌توانند باعث بهبود دردهای ناشی از نفخ و ورم معده شوند.

درمان درد قفسه سينه  با جوش شیرین

اضافه کردن جوش شیرین به آب گرم یا سرد یکی دیگر از راه های تسکین درد قفسه سینه است. محلول قلیایی جوش شیرین باعث کاهش اسید معده می‌شود. بنابراین اگر درد قفسه سینه ناشی از اسیدی بودن معده باشد، این محلول قلیایی بسیار مؤثر است.

 آسپیرین برای رمان درد قفسه سینه

بعضی از افراد ممکن است برای بهبود دردهای قفسه سینه، آسپرین مصرف می‌کنند. اما باید توجه داشت مصرف آسپرین تنها در مورد دردهای بسیار خفیف موثر واقع می‌شود. جالب است بدانید مصرف مداوم آسپرین در دوز پایین می‌تواند مانع حملات قلبی شود.

No comments:

Post a Comment