Saturday, April 4, 2020

مزایای فیشیال صورت چیست؟


فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم، مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. هدف نهایی فیشیال پوست، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. فیشیال پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در کلینیک های پوست است.
هر فرایند فیشیال پوست با توجه به نوع پوست فرد و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌ وی، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، روش های درمانی گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود.

مراحل فیشیال صورت

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. ولی در مجموع، فیشیال پوست دارای این مراحل است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود که شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی مصرفی در روز، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. داروهایی مثل رتینول یا داروهای دیگر ممکن است روی پوست صورت تاثیرگذار باشند و بعد از جلسه مشورت مشخص می‌شود که متخصص مربوطه کدام مراحل را برای شما انجام خواهد داد. معمولا از شما در مورد بیماری‌های پوستی که دارید سوال می‌شود تا فیشیال، آسیب بیشتری به پوست‌تان نزند.

پاک سازی پوست

در مرحله اول، متخصص زیبایی، شوینده متناسب با پوست فرد را روی صورتتان ماساژ داده تا هر گونه آلودگی، چربی یا آرایش را پاک نماید. سپس، با استفاده از پد پنبه ای یا پارچه ای شوینده را از روی پوست برمیدارد.انجام این مرحله به متخصص فرد کمک می کند تا بر اساس نتایج پاکسازی، پوست فرد را بهتر شناخته و ماسک مناسب تری را در گام آخر روی پوست فرد بگذارد.

     لایه برداری

در این مرحله، متخصص سلول ها و لایه های مرده پوست فرد را با استفاده از یک کرم لایه بردار یا اسکراب از سطح پوست بر می دارد و یا با بخار آب اقدام به باز کردن منافذ پوست شما می نماید. انتخاب روش مناسب بسته به نظر درمانگر شما دارد.

بخار دادن پوست

در این مرحله صورت شما بخور گرم داده می‌شود. این کار هم آرامش بخش است و هم باعث می‌شود که خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید راحت‌تر انجام شود. اگر پوست خیلی حساسی داشته باشید ممکن است این مرحله انجام نشود.

استخراج آلودگی‌ها و جوش از زیر پوست

مراحل قبلی باعث می‌شود که پوست و منافذ آن شل‌تر شود تا آلودگی‌های عمقی و جوش‌ها در این مرحله به راحتی خارج شوند. این مرحله برای کسانی که جوش‌های سرسیاه و سرسفید دارند انجام می‌شوند. اگر پوست حساسی داشته باشید یا جوش سرسیاه نداشته باشید، ممکن است از این مرحله صرف نظر شود.

درماپلنینگ

در این مرحله با کمک تیغ مخصوص، پوست‌های مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که پوست شما فورا روشن‌تر شود.

مزایای فیشیال پوست

در فیشیال صورت علاوه بر خارج کردن مواد آلوده و سمی از منافذ پوست،لایه برداری و کاهش سول های مرده نیز از سطح پوست صورت می گیرد و امکان تغذیه پوست با انواع ماسک ها فراهم می شود در نتیجه منافذ باز پوست که هم اکنون پاک شده اند با استفاده از تونر مجددا بسته می شوند.
در روش پیشرقته علاوه بر اینکه  فیشیال ساده انجام می شود همچنین با توجه به سن و نوع پوست مراحل تکمیلی تر انجام داده خواهد شد تا سریعتر و در مدت زمان کوتاه تری نتیجه دلخواه حاصل شود.


No comments:

Post a Comment