Monday, May 11, 2020

تزریق پروفایلو چه تأثیری بر جوانسازی پوست دارد؟


امروزه فیلر پروفایلو یکی از پر طرفدارترین درمان های تزریقی در سراسر جهان است. از پروفایلو به عنوان محلول ضد پیری 2019 یاد می کنند. پروفایلو، درمانی جدید برای جوانسازی پوست، شادابی پوست، افزایش انعطاف و در نهایت بهبود کیفیت پوست است. ماده اصلی پروفایلو، هیالورونیک اسید است. هرچند، پروفایلو تفاوت های زیادی در مقایسه با سایر فیلرهای هیالورونیک اسید مانند رستیلن و ژوویدرم دارد.

اثرات تزریق پروفایلو چیست؟

پس از یک بار تزریق پروفایلو، نتایج بهبود رطوبت پوست و شفافیت و صافی پوست مشاهده خواهد شد. هیالورونیک اسید در پوست فرد جایگزین چین و چروک ها می شود. به مرور زمان نتایج سفت شدن پوست و بهبود الاستیسیته پوست نیز قابل مشاهده است. بعلاوه افرادی که اقدام به تزریق پروفایلو می کنند می توانند شاهد جوان شدن پوست و محکم تر شدن پوست در صورت خود باشند. نتایج کامل پروفایلو پس از 12 هفته بعد از اولین تزریق مشخص می شود.
باید توجه داشته باشید که تأثیر پروفایلو بر جوانسازی پوست به طور قطع به صورت علمی اثبات شده است اما این ماده نمی تواند پوست های بسیار شل را لیفت کند یا حتی جای جراحی لیفت پوست را نمی گیرد. اما پروفایلو مشکلات بافت پوست را بهبود می بخشد و برای گرفتن بهترین نتیجه باید چند بار این عمل را انجام دهید.

نقاط تزریق پروفایلو

پروفایلو می تواند برای بهبود مشکلات پوستی صورت و بدن مورد استفاده قرار گیرد. هرچند، به صورت ویژه برای تزریق به گونه، غبغب و گردن استفاده می شود و تأثیرات آن مورد تأیید قرار گرفته است.
پروفایلو توسط متخصصان پوست برای تزریق در هر نقطه از بدن استفاده می شود که شامل موارد زیر می شود:
·         پیشانی و دور چشم
·         چانه، گونه و پایین صورت
·         گردن و ناحیه دکلته
·         دست و بازو
·         زانو
·         سینه و شکم
·         جای جوش و آکنه

دوام پروفایلو چقدر است؟

دوره ابتدایی پروفایلو شامل دو جلسه با فاصله یک ماه می شود. در افرادی که پوست شل تری دارند،  ممکن است نیاز به یک جلسه تزریق دیگر باشد.
کمپانی سازنده پروفایلو توصیه می کند پس از تزریق اولیه، پس از 6 ماه تزریق مجدد انجام شود. هرچند کارشناسان نظرات متفاوتی درباره ماندگاری ژل پروفایلو دارند و به تحقیقات بیشتری نیاز است.
ماندگاری و دوام پروفایلو به عوامل مختلفی نظیر پوست بیمار، ژنتیک، سبک زندگی و عوامل زیست محیطی بستگی دارد. بعضی پزشکان معتقدند که اثرات بهبود کیفیت پوست حتی تا یک سال بعد از تزریق پروفایلو مشخص است.

آیا می توان از پروفایلو در ترکیب با سایر روش های درمانی استفاده کرد؟

جواب مختصر این است: بله! پروفایلو می تواند مطمئناً با روش های درمانی بر پایه انرژی نظیر لیزر اولترا ترکیب شود. در واقع اثر بهتری نیز دارد.
پروفایلو برای هر کسی که دچار چین و چروک ملایم تا شدید پوستی شده است چه در زنان و چه در مردان مناسب است. مردانی با پوست ضخیم نیز حتی میتوانند از پروفایلو استفاده کنند در حالیکه امکان استفاده از بوتاکس برای بسیاری از مردان وجود ندارد.
پوست پدیا، اطلاعات دقیق تری را درباره مزایای پروفایلو و عملکرد پروفایلو (https://poostpedia.com/1148/تزریق-ژل-پروفایلو/) در وبسایت مشاوره پوست و مو قرار داده است که مطالعه آن توصیه می شود.


No comments:

Post a Comment