Friday, May 3, 2019

بررسی جنبه های مثبت و منفی سرمایه گذاری در کانادا

ما در این مقاله به بررسی جنبه های مثبت و منفی سرمایه گذاری در کانادا و صادرات اساسی و گزینه های سرمایه گذاری در کانادا صحبت کرده ایم.

خیلی از آمریکایی ها تمایل دارند که کانادا را نادیده بگیرند. برای ما راحت تر است که کانادا را قسمتی از آمریکا در نظر بگیریم، اما برای آمریکایی هایی که به دنبال سرمایه گذاری های بزرگ و جهانی هستند، این یک تفکر اشتباه است. کانادا روابط نزدیکی با ایالات متحده دارد. اما به هر حال یک کشور خارجی است و مهم نیست که نظر ما در این باره چیست.
در خصوص سرمایه گذاری هم، آن قدر تفاوت وجود دارد که دیدگاه دوم را تایید کند. در این پست، اقتصاد کانادا و گزینه های ممکن برای سرمایه گذاری در کانادا را بررسی می کنیم اما قبل از شروع پیشنهاد می شود مقاله مبانی سرمایه گذاری را مطاله کنید و سپس به مطالعه ی این مقاله بپردازید تا برای شما مفید واقع شود.

❇️ گزینه های سرمایه گذاری در بورس کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا
چندین راه برای آمریکایی ها وجود دارد تا در کانادا سرمایه گذاری کنند. در این جا به چند نمونه از آن ها اشاره می شود:

✅ کمپانی های آمریکایی با ادارات کانادایی

بعضی از کمپانی های آمریکایی در شمال مرز فعالیت می کنند. مثلاً، سرمایه گذاران می توانند سهام یکی از شرکت های خودروی آمریکایی را که در بالا ذکر شد خریداری کنند. به وضوح، این یک شرکت کاملاً کانادایی نیست.

ADR کانادایی در بورس ایالات متحده

سرمایه گذاران ممکن است رسید سپرده ی آمریکایی را در بورس اوراق بهادار ایالات متحده بخرند. اکثر سهام کانادایی که در بالا ذکر شد می توانند به عنوان ADR خریداری شوند.

✅ صندوق کانادایی قابل معامله در بورس (ETF) و صندوق های سرمایه گذاری مشترک

برای مواجهه ی گسترده با کانادا، (iShares، MSCI Canada Index ETF – EWC) را پیشنهاد می دهد. کمپانی های صندوق های سرمایه گذاری مشترک هم صندوق های اختصاصی کانادا را دارند، اگرچه این ها نرخ هزینه ی بالاتری دارند.
کانادا از لحاظ مالی بی عیب و کامل است، اقتصاد قدرتمندی دارد، و با دارایی های زیادی حمایت می شود. با توجه به ماهیت متمرکز بخش صادرات و روابط نزدیکش با ایالات متحده،به خطرات احتمالی توجه کنید.

No comments:

Post a Comment