Saturday, May 4, 2019

مزوتراپی ، کشف جدید دنیای کم موها

تلویزیون را باز می کنم، 10 دقیقه تبلیغ درباره رشد مجدد مو پخش می کند. و من گیج و منگ بین این همه روش ها و کلینیک های تقویت مو مانده ام.
خدا رو شکر هر بار هم با واژه های جدید آشنا می شوم.

اف آی تی، اف یو تی، پی آر پی، مزوتراپی و ...

جداً چقدر کم مویی مهم است! که این همه آدم روی کچلی آدم ها سرمایه گذاری می کنند! هیچ وقت فکر نمی کردم یک نفر بیاید روی موهای من آینده بچیند. خدایا این کچل شود من برایش مو بکارم! خدایا این موهاش بریزد من برایش کلاه گیس بذارم.

البته این تبلیغات هم سبب خیر شد. کلی درباره روش های تقویت مو جستجو کردم. آخه میدونی! خیلی تازگیا احساس کمبود اعتماد به نفس میکنم و همیشه از ظاهر خودم ناراضی هستم
باز خداروشکر بین این روش ها، روش های کم خطر تر و با عوارض کمتر هم وجود دارد. آنطور که من فهمیدم، مزوتراپی مو روند منطقی تر و علمی تری دارد. ظاهراً ویتامین هایی را که کم داریم به ما باز می گرداند. آن هم با روش تزریقی که به نسبت عوارضی کمتر از جراحی کاشت مو دارد.
شما تجربه ای از عمل های زیبایی دارید؟ آیا روش های تقویت مو عوارض دارد؟ چقدر می توانم به این روش ها اطمینان کنم؟

No comments:

Post a Comment