Saturday, May 11, 2019

چگونه به کانادا مهاجرت کنم؟


اگر می خواهید به کانادا مهاجرت کنید و نمی دانید از کجا شروع کنید بهتر است فرم ارزیابی اولیه مهاجرت به کانادا را پر کنید در این فرم مشخصات و تحصیلات ،میزان دارایی  و استعداد های هنری شما بررسی می شود. در صورتی که شرایط شما با یکی از روش های زیر مطابقت داشته باشد وکلای حقوقی اپلو با شما تماس گرفته و شما را رهنمایی می کنند. در ادامه به بررسی روش های مهاجرت به کانادا می پردازیم.

راه های مهاجرت به کانادا

دولت کانادا از سال 2015 برای مدیریت مهاجران این کشور چه در زمینه کارگران مهاجر و چه محصل ها و چه مهاجرت های تجاری برنامه اجرا میکند. افرادی که برای مقاصد کاری و یا ادامه تحصیل مایل به اخذ اقامت کانادا هستند باید به طور رسمی با پر کردن فرم مخصوص توضیح ورود به کانادا قصد خود را از مهاجرت به کانادا و گرفتن اقامت دائم اعلام کنند.
پس از اعلام آمادگی برای مهاجرت و وارد شدن به برنامه توضیح ورود به کانادا افراد بر اساس معیار ها و امتیاز بندی های مشخص شده در سیستم امتیاز دهی مقایسه ای کانادا درجه بندی میشوند. و این امتیاز ها هر کدام جایگاه افراد در میان بقیه افراد مایل به مهاجرت را مشخص میکند. افرادی که بیشترین امتیاز را در این میان دارند برای دادن درخواست اخذ اقامت کانادا دعوت میوشند تا بتوانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند.

💥مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شهروندان کانادا و هم چنین کسانی که اقامت دائم کانادا را دارند میتوانند کفالت مالی همسران، پارتنر ها و یا فرزندان و آشنایانی که تقاضای اقامت دائم کانادا را دارند قبول کنند. این روش از مهاجرت بر بقیه روش های مهاجرتی مانند تحصلی، مهاجرت برای کار و یا روش تجاری ارجحیت دارد.

نحوه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

کفالت از این طریق به فردی که شهروند کانادا نیست اجازه میدهد تا از طریق همسر و یا پارتنر خود اقامت دائم کانادا را دریافت کند. در این روش از مهاجرت قبل از دریافت اقامت دائم هیچ گونه نیازی به آموزش زبان، و تجربه کار در کانادا ندارید.

💥مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کانادا در حال حاضر بیش از 400 هزار دانشجوی بین المللی در حال تحصیل دارد. افرادی که دوره تحصیلی خود را در کانادا میگذرانند نه تنها از امکانات آموزشی خوب و کافی بهره مند میشوند بلکه میتوانند پس از فارغ التحصیلی از امکانات خوبی مانند تحصیل در دوره های تحصیلات تکمیلی و یا فرصت های شغلی مختلف بهره مند شوند و هم چنین میتوانند برای اخذ اقامت دائم در کانادا اقدام کنند.
بهترین روش مهاجرت به کانادا

💥مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

تنها سه گروه از افراد هستند که میتوانند در زمینه خود اشتغالی صلاحیت اخذ اقامت کانادا را پیدا کنند.

افرادی که در زمنیه های فرهنگی خوداشتغالی دارند

وقتی در مورد اشتغال در زمینه های فرهنگی میشود به مشاغل بسیاری مانند موسیقی دان، هنرمند، فیلم ساز، روزنامه نگار، و بقیه مسائل فرهنگی اشاره دارد.
هم چنین برخی از مشاغل دیگر مانند عوامل پشت صحنه فیلم سازی، کارگردانی، عکاسی، طراحی و غیره نیز شامل این موارد میشود.

☑ خوداشتغالی در زمینه ورزش حرفه ای

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای مربیان و تمرین دهنده های ورزشی نیز در این دسته قرار می گیرند.

خود اشتغالی در زمینه خرید و مدیریت منابع کشاورزی

موفق شدن در این زمینه بسیار سخت میباشد. باید در زمینه کشاورزی تجربه بسیاری داشته باشید و هم چنین بتوانید به وسیله کشاورزی از نظر مالی خود و خانواده خود را تامین کنید.
باید توجه کنید مهاجرت از طریق خود اشتغالی شامل حال کسانی که به تازگی شروع کرده اند در این زمنیه تجربه کسب کنند نمی شود.
برای مثال خود اشتغالی در زمینه های فرهنگی و ورزشی نیاز به سابقه ای قابل قبول در این زمینه و انجام چند کار و عنوان قابل قبول میباشد. ورزشکاران باید در سطح جهانی مطرح باشند.

هر چیزی غیر از موارد ذکر شده شانس شما را در قبول شدن در این طرح بسیار کاهش می دهد.در مورد کشاورزی نیز انتظار میرود تا چند نفر از کشاورزان ماهر که بتوانند مجموعه ای زراعی را با وسایل کشاورزی مدرن اداره کنند برای مهاجرت اقدام کنند. افراد باید دانش کافی در ماشین آلات مدرن کشاورزی، روش های نوین کشاورزی، توانایی مبادله با مراکز مدرن تبادل بذر های کشاورزی، و هم چنین بقیه جنبه های کشاورزی مدرن را داشته باشند. هم چنین شما باید رزومه ای در زمینه کشاورزی مدرن نیز داشته باشید.

💥مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

برای دریافت پناهندگی کشور کانادا شخص اقدام کننده باید خارج از وطن خود باشد و هم چنین در صورت بازگشت به کشور خود خطر جانی و امنیتی وی را تهدید کند. بر اساس نشست جنوا این خطر باید شامل یکی از زمینه های تبعیض نژادی، عقیدتی، سیاسی و یا قومی باشد.
اما با این وجود بعضی از خطرات دیگر نیز میتواند صلاحیت فرد را برای گرفتن پناهندگی کانادا احراز کند برای مثال ممکن است به بعضی از زنان به خاطر جنسیت و مسائل تبعیض جنسیتی نیز پناهندگی بدهد. اما در کل شرایط گرفتن پناهندگی کانادا بسیار متفاوت و زیاد میباشد که در این جا به بعضی از آن ها اشاره کردیم.

💥مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک برای صاحبان سرمایه و تاجران بنا شده است و میتواند طی 24 الی 36 ماه روند اخذ اقامت دائم را برای این افراد طی کند.
از آن جا که افرادی که تحت این برنامه اقدام به مهاجرت میکنند نیازی به آموزش های اولیه و آموزش زبان ندارند مهاجرت از این روش برای افرادی که میخواهند خیلی سریع به نتیجه مطلوب دست یابند بسیار محبوب میباشد. هر ساله تنها 570 متقاضی میتوانند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند و متقاضیان باید قبل از رسیدن ژوئن 2019 مدارک خود را برای درخواست مهاجرت آماده کنند.

💥مهاجرت به کانادا از طریق پرستار خانگی

پرستار خانگی شخصی است که مراقبتی تمام وقت، مداوم و بدون نظارت را برای کودکان، سالمندان یا افراد دارای معلولیت در یک خانه شخصی ارائه می دهد.کانادا با کمبود پرستار خانگی مواجه است و از پرستاران خانگی استقبال می کند. در نتیجه می توان یکی از روش های مهاجرت به کانادا را پرستارخانگی قرار داد.
مهاجرت از طریق پناهندگی کانادا

💥مهاجرت به کانادا از طریق کار

یکی از راه های مهاجرتی کانادا اجازه دادن به افراد جدید برای وارد شدن به دنیای اقتصاد این کشور است. نیروی کار ماهری که هر ساله اقامت دائم کانادا را دریافت میکنند میتواند به طرز چشمگیری به اقتصاد این کشور کمک کند.
متقاضیان ماهری که در مهاجرت به کانادا از طریق کار موفق میشوند به آن ها ویزای اقامت دائم کانادا اهدا میشود که میتوانند خانواده خود را نیز همراه خود بیاورند.

1 comment: