Tuesday, June 30, 2020

آسان شدن مراوادات کاری کاری با سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

بسته به ساختار کسب و کار و نوع مشاغل تعریف شده، مراودات کاری می توانند در قالب مرخصی، اضافه کاری، مأموریت، دورکاری و انواع دیگر تعریف شوند. سیستم حضور و غیاب آنلاین علاوه بر ثبت صرف حضور و غیاب افراد، امکانات دیگری از جمله مدیریت ثبت درخواست‌های شغلی بین کارکنان و مدیران یک کسب و کار را نیز دارد.

اهمیت مراودات کاری در کسب و کار ها


موارد زیادی در مراودات کاری پیش میآید که بعضی از آن‌ها از پیش تعیین شده و بعضی پیشبینی نشده هستند. به هرحال در ارتباط با یکدیگر است که کارها شکل میگیرند و رابطهی کارمندان با همدیگر و کارکنان و مدیران از این جنس ارتباط هستند. راههای زیادی برای برقرار کردن ارتباط بین این گروهها وجود دارد. 

علاوه بر ارتباط حضوری، تماس تلفنی یا استفاده از شبکه های پیامرسان هم میتواند این دو گروه را به یکدیگر مرتبط سازد، اما هرکدام میتوانند مزیتها و کاستیهای خود را داشته باشند. محدودیت دسترسی برای هر دو طرف مدیران و کارمندان یک کسب و کار وجود دارد. این محدودیتها مراودتهای کاری بین این دو گروه را تحت تأثیر قرار میدهد.

دغدغه مدیران و کارمندان در مروادات کاری 

از انواع دغدغه هایی که می توانند در سیستم حضور و غیاب آنلاین مورد رسیدگی قرار گیرند می توان به مأموریت اشاره کرد. به طور مثال برای مواقعی که مأموریتی در پیش است و مدیران قصد دارند به کارمندانشان در این رابطه اطلاع دهند، برقراری ارتباط سریع و حرفهای میتواند بسیار مفید و کارساز باشد. در این مورد به سرعت و نظم احتیاج است که سیستم حضور و غیاب آنلاین آن را فراهم میکند.

همچنین درخواست مرخصی یا دورکاری یکی از تقاضاهایی است که به هماهنگی احتیاج دارد. در چنین مواردی راههای زیادی برای هماهنگ کردن وجود دارد. سیستم سنتی مکاتبهکاری علاوه بر تمام زحماتی که میبرد، وقتگیر است و ممکن است به نتیجه ی خاصی در تاریخ مشخص نرسد. 

راه حضوری ملزم به دسترسی به مدیر و ارتباط داشتن با او و همچنین وابسته به حضور کارمند و مدیر در محل کار است. تماس تلفنی از دیگر مواردی است که میتواند در صورت دسترسی به مدیر انتخاب شود. راههای دیگری مانند شبکه های پیامرسان نیز وجود دارند، اما چیزی که مختص به همین کار و هدف باشد طبیعتاً کارسازتر از سایر گزینه ها عمل میکند.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

No comments:

Post a Comment